10 January 2016

Apa Hendak Kita Lakukan??

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

APA HENDAK KITA LAKUKAN?? || Selamat petang ukhuwah...petang-petang dihujung minggu ini apa yang biasanya kalian lakukan ya..sedang menyiram pokok bunga..atau bersantai sambil makan goreng pisang cheese..tidak pun cuci mata dipusat membeli belah..atau berjimba dipawagam berhampiran gara-gara

^
^
^
image
Sumber Google image
Dilwale 2015

Setakat ini PC belum lagi pergi menonton..kehangatan yang masih terasa..sekadar dengar rumusan...sinopsis dan khabar-knabar angin daripada sahabat serta saudara mara yang telah selamat menontonnya..macam-macam kesimpulan..pelbagai mood yang dikongsi..ada yang berasakan cukuplah sekali menonton.. tapi tidak kurang yang seolah tercandu**JANGAN SALAH FAHAM<<BUKAN HISAP CANDU..BAHASA KIASAN BAGI MENUNJUKKAN KETAGIHAN UNTUK MENONTON BERKALI-KALI*...setiap cerita ada daya tarikkannya yang tersendiri..menarik pasti ramai yang tertarik..tertariknya pasti bersebab..hormatilah perasaan orang kerana setiap orang ada citarasa dan pilihan masing-masing..tapi yang ini

^
^
^
Image result for dilwale dulhania le jayege 1995
Sumber Google Image
Dilwale 1995

Wawaweeee...dah berkali-kali juga lah PC tengok...zaman sekolah rendah-sekolah menengah-sambung tengok dengan suami pulak-20 tahun diam tak diam-kihkihkih..awak tengok kita-kita tengok awak-ketawa guling guling depan tv..*PC bukan buat review tau...imbas kenangan saja ni dihujung minggu..*

Hak..setiap orang ada hak..hak memilih..hak dipilih dan hak Allah jangan kita nafikan dan abaikan..apa pun yang kita lakukan pastikan berada pada landasannya..






6 comments:

  1. Demam Dilwale dah skrg hehehe tak tengok lagi huhu

    ReplyDelete
  2. samalah...PC pun tak tengok lagi...dengar lagu je..

    ReplyDelete
  3. Saya tak tengok lagi... Wife ajak tapi dalam masa yang sama dia masih muntah2. So, xjadi lagi la stakat ni nak tengok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak apa tunggu morning sickness dah reda..boleh pergi...hihihihi..

      Delete
  4. kawan kita dh tgk 4x.. oooo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawan kawan dan sedara mara akak cakap yang jadi nak tengok saja tu sebab lagunya...tapi biasanya nanti raya akan ada keluar tv,,hihihihi..

      Delete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..