Anggap Diri Sendiri..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

Selamat tengahari ukhuwah..cuba mendongak ke langit..cuba juga menunduk ke bumi..di mana kita berada..subhanAllah..diantaranya..kerdilnya kita..betapa lemahnya kita..tapi itu semua aturanNYA..untuk kita sekalian alam..beruntungnya kita kerana menjadi sebahagian penghuni dunia ini..Allahu..terima kasih Allah..terima kasih kepada ibu ayah kita..syukur..

Sesiapa pun...di mana pun..PC..awak..kalian..kita semua ada hak untuk membuat sebarang keputusan..betul?bebas untuk bersuara...betul?..bezanya bagaimana cara ianya dilakukan..betul atau salah..toleransi atau kejam..adil atau sebaliknya..adalah lebih baik kita letakkan diri kita pada situasi tersebut sebelum kita membuat sebarang keputusan..jadilah hebat pada setiap kebaikkan biar pun kecil bukan berbangga pada keburukkan kerana dipandang tinggi..

Image result for myself
Google Image

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Allhamdulillah siapa kita...

    mohon dijaukan diri dr kebanggaan diri, ujud dan riak lebih lagi bangga dengan perbuatan buruk...

    BalasPadam
  2. Betul kak.. berfikir sebelum bertindak, jangan sampai terlajak.. hehe semoga kita dijauhkan dengan sifat bangga diri..

    Lissa tag akak sini > http://lissa-lissalalissa.blogspot.my/2015/12/buku-fixi-giveaway-by-yaya.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju...tq lissa...in sha Allah nanti akak tengok ye..

      Padam
  3. moga kite sume takde perasaan riak dan bangga diri..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama