12 November 2015

Warna Warni..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Ada jalan yang luas dan lurus
Ada juga jalan yang kecil,sempit dan berliku
Sepanjang mengembara di muka bumi Allah ini sebagai hamba
Pastinya kita merasai dan melalui setiap jalan tersebut untuk meneruskan kehidupan..
Beribu jejak bermula daripada satu langkah yang kecil..


Image
Google image 

15 comments:

  1. Biar apa pun langkah dituju pastikan kebaikan yg mahu dilakukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yang terbaik dan sebaik baiknya :)

      Delete
  2. 100% sokong akak PC... Walaupun kita melalui pelbagai ujian tapi itulah hakikat sebuah kehidupan samada kita suka atau tak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih..betul..nak atau tidak...suka atau tidak mesti tempuhikan.. :)

      Delete
  3. liku-liku kehidupan yang mematangkan kita... :)

    ReplyDelete
  4. setuju kak, macam macam kita tempuhi kat dunia ni semuanya mengajar kita sesuatu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul yana...tiada yang sia sia daripada Allah :)

      Delete
  5. Semuanya bermula dari langkah kecil..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...taaaa...tih...taaa..tih...dan bila dewasa kita juga bertatih untuk terus berjalan ke hadapan kan aiza :)

      Delete
  6. Meskipun hanya satu langkah kecil, boleh bawa impak besar dalam hidup kita :)

    ReplyDelete
  7. Kita semua bermula dengan langkah yang kecil dan semoga langkah kita akan terus berkembangberkembang untuk meneruskan kehidupan yang penuh rintangan..

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..