04 November 2015

Setuju..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Image
Google image 

Yang melemahkan semangat
"Yang melemahkan semangat ada dua perkara.
Pertama prasangka,kedua hati busuk"-Prof Dr.HAMKA

*******************************************************
Tawarkan dengan zikrullah.In sha Allah 
PC yakin kita semua boleh lakukan
Mahu atau tidak..terserah pada hati dan diri
PC juga sedang heartwash

19 comments:

  1. Insya Allah..pokok pangkalnya pd hati masing2 kan...

    ReplyDelete
  2. nauzubillah...jauhkan lah kita dari kalangan orang yg memiliki sifat tersrbut..

    ReplyDelete
  3. Hati tu macam jentera..betul kak..setuju :)

    ReplyDelete
  4. nangis, susahnya nak kikis rasa macam tu :(

    ReplyDelete
  5. minta dijuahkan kedua2 sifat itu dari kita semua kan PC :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat2 minta dijauhkan kak ana..takut :)

      Delete
  6. asalam PC..minta maaf ya..late bagi email..amohdazali263@gmail.com ..terima kasih..emailkan alamat ya dan no phone

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalailkummussalam Cikgu..tak apa..alhamdulillah PC dah emailkan alamat pada cikgu ye..

      Delete
  7. sentiasa bersangka baik, semua akan baik tu PC

    ReplyDelete
  8. alamak..bang ben komen...hihi

    betul tu pc
    perkongsia yang menarik

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik akak pun komen juga..hihi.. terima kasih cik akak :)

      Delete
  9. InShaaAllah.. sama-sama kita neutralkan hati :D

    ReplyDelete
  10. setuju 100% ... moga hati2 kita semua dijauhkan dari sifat2 di atas:)

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..