05 November 2015

Sangat Terbatas..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Image
Google image 

Seandainya diri berasa hebat..nanti dahulu
Sekiranya hati berasa cekal..berhenti seketika
Jika akal berasa sudah cukup tajam..fikirkan lagi
Jika lidah dirasakan amat fasih berbicara..renung sejenak
Fikir.Muhasabah.Daripada mana semua itu diperolehi
Alhamdulillah♡

17 comments:

  1. Bila dah terbabas jatuh longkang tu PC
    Langsung terus bersalut lumpur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..balik rumah kena mandi wangi2 cik akak...hehe :)

      Delete
  2. Segalanya dari Allah yg meminjamkan sementara buat kita kan PC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang pada kita semua sementara kan kak..setuju kak.. :)

      Delete
  3. Saat kita merasa diri hebat, ingatlah pada Pencipta. Lihatlah kepada alam. Pasti kita akan merasa betapa kerdilnya diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandai.sebenarnya kita tak punya apa2..kan ana :)

      Delete
  4. Segagah mana pun kita tetap ada yg memberi
    Tanpa DIA nak kelip mata pun tak mampu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak...dari sekecil2 hingga sebesar2 nikmat..semua dari DIA.. :)

      Delete
  5. kata2 yang sangat terkesan pada kak mia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahu..terima kasih kak..sungguh semua dari Allah.. :)

      Delete
  6. Kira muhasabah diri la kan sis PC ?... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..ala kak..untuk PC juga ni kak.. :)

      Delete
  7. Ya betul...setuju... bateri bila dicaj sikit2 lama2 penuh juga....ilmu pun bila selalu ditambah makin bertambah.... bagus idea bateri tu....boleh saya jadikan ringkasan kesimpulan proposal saya.....terima kasih....

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..