02 November 2015

Jeling-jeling Dulu..Tunggu Line Clear..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

image
Google image

Fokus..ada masa bergurau senda..ada masa gelak ketawa tak ingat dunia..kadang sembang macam ditaman bungga..sekejap slow sekejap kuat suara tu..bila macam bisik bisik mulalah yang lelaki kata kita yang wanita ini tengah mengata..tak pun bergosip saja..haaishh..dah kalau cerita peribadi..mahunya tidak berbisik bisik..*kadang selit juga 5..6 ketol gosip..astarghfirullahalazim..rindunya zaman bekerja*..sungguh rezeki itu terlalu luas untuk kita kecapi dan nikmati..subhanaAllah..alhamdulillah..

Kalau segala tulang belulang,,urat dan anggota tubuh kita mampu berbicara..pastinya tidak senang duduk kita dibuatnya..tapi tubuh yang bernyawa mampu merasa letih dan lesunya..minda juga begitu..jeling jeling duu..tunggu line clear..haaa itu dia...1..2..3..kanan..kiri..kanan lagi...hehehe..sekali sekala buatlah regangan walau pun yang ringkas dan mudah mudah saja..terkadang jangan terkejut bila angin pun mudah meluncur laju..maklumlah uratnya sudah lurus..



13 comments:

  1. Regangan tu memang wajib buat kalau seharian duk atas kerusi. Tak kiralaa time kelas atau kerja. Adeh. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi badan rasa selesa sikitkan ana :)

      Delete
  2. lepas buat regangan ni badan rasa segar terus. fuhh

    ReplyDelete
  3. lepas baca entry kak PC baru Lissa ingat mau buat regangan.. hee terus rasa fresh ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas tu dah boleh pegi kedai beli ais krim..makan sambil senyum2 lissa.. hehe :)

      Delete
  4. Bila duduk terlalu lama, masa buat regangan memang rasa best sangat.... boleh copy ni... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...hilang sengal tulang lenguh pinggang...silakan kak.. :)

      Delete
  5. Kalau kat tadika lepas anak anak makan , naik tu depa main cikgu awasi jaa, mula lah mengantuk tu datang, huu, kena buat pergerakkan baru tak mengantuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi darah jalan naik ke kepala..bila oksigen dah ok..baru syok sambung kerja kan yana.. :)

      Delete
  6. hehehehe..MK tak kire kak PC..clear tak clear..selamberr jee...hahaha

    ReplyDelete
  7. Elok sesekali buat regangan.. Segarkan kembali otot yang lesu..

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..