05 October 2015

Terlajak pedas berapI

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Image
Google image 

|Terlajak pedas berapi|
Ada orang suka makan pedas..sekali suap nasi dua biji cili dikunyahnya..orang lain dah lebam mata putih berendam dalam kolah gara gara pija dan kepedasan..dia..eh..steady tahap spiderman..sado dan seksi..opssss.. -_~ hehehe..*tak pedas tak sedap.pedas itulah pembuka selera,,tapi berpada pada..kesihatan perlu juga dijaga..owh buasir..krik,,krik,,*

Jangan dijadikan isu untuk memerli atau gurauan kasar..hormati citarasa orang..ingat nak bergurau ada adabnya lebih lebih lagi dikhalayak ramai..daripada terusan merapu..daripada terusan berjenaka kosong..ubah ke arah yang lebih positif..terlajakkan pedas berapi itu pada kata kata semangat..jadi obor dan sumbu pada orang lain untuk maju ke hadapan dan bukannya mundur jatuh terduduk.kita suka..ye dia tersenyum..namun belum tentu hatinya juga begitu..



9 comments:

  1. dalam tu PC, terlajak pedas maksudnya bukan sekadar pedas di makan kan :)

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini PC....terlajak pedas sampai berapi tu terus berusaha bersungguh sungguh sampai maju kehadapan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapnya begitulah..jangan berhenti sekerat jalan..

      Delete
  3. setuju tu kak, nak perli pun cover la, ni main cakap jer, tak pandang kiri kanan dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...sebab tulah lebih baik diam..dalam ketawa tak pasal dapat dosa..

      Delete
  4. Setiap entry Pc Penuh makna tersirat yang buatkan otak ligat berputar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...alhamdulillah terima kasih MF..

      Delete
  5. Biar berapi beri motivasi jangan berapi dalam mengeji kan ^-^

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..