03 September 2015

Kenapa tiba tiba GHAIB

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Subhanallah.Allah.
 **kenapa tiba tiba GHAIB**

Kenapa tiba tiba ghaib

Allahu..Allahu..Allahu..
Kelu..terkejut yang lebih...taraaaaa..semua widget di sidebar ghaib..tak tahu mana silapnya..yakin tiada klik di mana nana pun..ukhwah..ada tak yang tahu macam mana nak timbulkan yang ghaib ni semula...


23 comments:

  1. hahah . lyssa pun pernah masok blog akak2 , tiba2 ghaib ! haha ..
    Pastu kena tunggu lama gila , and refresh balik baru adoooo :p

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang internet slow boleh jadi macam tu gak..

    ReplyDelete
  3. Haha..Siannya..Sbq..Ghaib kjep je tu.Dh Jumpa jln balik Muncul la lgi..Ehekkk

    ReplyDelete
  4. setakat yang Farah tengok belum ghaib lagi ni kak...

    ReplyDelete
  5. ada dah semula PC, sesaja nak suprise tuu hihi :)

    ReplyDelete
  6. Selalunya bila internet slow yang melambatkan loading, sabar yea sis.. ;)

    ReplyDelete
  7. hehehe..nk bagi akak jue kalut sikit tu ha...hehehhe

    ReplyDelete
  8. @Lyssa Faizureen
    minta maaf dik..ini pertama kali ni..akak risau sebab hari tu punya fobia pasal koding templat pun tak reda lagi..hahahaha..sabar jelah..

    ReplyDelete
  9. @Nurzaliza Mohd Ali
    mungkin jugalah..pucat kita..tak pasal pasal jadi entry baru..hikmah juga..spontan..Allah.

    ReplyDelete
  10. @Mimi Kyumi
    agaknya tagi dia jalan jalan shopping..GPS nya rosak kot..tu yang sesat sekejap..

    ReplyDelete
  11. @Farah Waheda Wahid
    alhamdulillah..masa tu dia dah balik ke pangkal jalan tu..hahaha..pitam PC

    ReplyDelete
  12. @nur amni
    dah tengok juga..ok je..tapi mngkin ye jugalah kot..huhuhu..

    ReplyDelete
  13. @sayidah napisah
    hahaha....alhamdulillah...tak selera akak nak minum susu dik tadi..

    ReplyDelete
  14. @anajingga
    itulah...nak kata april fool..ni dah september...hihihi..

    ReplyDelete
  15. @rubiah kadir
    peluh ketiak dibuatnya...hahaha....Alhamdulillah dah ok..

    ReplyDelete
  16. kejap ada kejap takde..kekadang dia pun pening..huhu

    ReplyDelete
  17. hi PC -Akk singgah dari segmen sama :)

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..