Bawalah bersama samA

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Bawalah bersama samA
Google image 

♡♡ Bawalah bersama samA ♡♡

Ayuh kita berjalan..bersama biarpun langkahnya sekadar perlahan..tapi berterusan..asalkan tetap di atas landasan berpaksikan Allah SWT sebagai Tuhan ..

Tatkala kau tersungkur merana dalam kegelapan hinanya dunia,,bangkitlah cari sinar dari kalangan insan insan yang mulia..pilihlah sebaiknya..kita sama sama sedang ingin menuju syurgaNYA..

Rapatkan saf saf yang adakala sedikit longgar..itu benteng utama menggerunkan jiwa jiwa mati yang rakus dan dahaga nikmat dunia..
Mereka hebat dengan senjata..hakikatnya kita hebat dengan kerana agama Islam yang ada.

Ayuh kita pantas berlari..dalam mengejar dan mencari cinta Ilahi..dalam menggali ilmu ukhrawi..kambuslah dosa silam dengan taubat yang berpanjangan.

Sedarlah,diriku,dirimu,kita sama.sebenarnya papa kedana.hakikatnya miskin hina.sebenar benarnya lemah tidak berdaya..belas ikhsanNYA ya..kita hari ini apa adanya..jangan angkuh untuk mengungkap syukur..Allahu..alhamdulillah.





PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama