Ambil kisaH

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

Ambil kisah

¤♡ ambil kisah ♡¤

Perwatakan individu berbeza..biarpun kadang kadang rasa rasa boleh "ngam",mungkin tidak pada semua benda dan perkara.
Gaya bersahaja seperti tiada apa apa rupanya dialah yang paling perihatin.Lagaknya beria ria yang pertama menuju kehadapan *habis kaki orang lain dilanyaknya*owh,dia pula yang hilang dulu entah ke mana.Gelagat manusia sukar dijangka.

Jika tidak dapat mambantu dengan harta dan tenaga..tolong dan sokonglah dengan DU'A

Blog juga wadah untuk kita menyampaikan ilmu,maklumat dan segala rasa juga idea.bermanfaat atau tidak perkongsiannya,kedua duanya tetap mendapat ganjaran..bezanya ke destinasi mana bakal kaki kita mengatur langkah kelak.bak kata kiah propa"jaga jaga ada mata yang merati".
Siapa?

1)Allah SWT*pasti* 
2)Malaikat Raqib dan Atid*pasti*
3)Sahabat yang menjadi followers
4) Unfollowers dari luar negara*mungkin mereka warga Malaysia yang menetap di luar negara,,atau semenangnya warga luar negara singgah di blog kita*lillahitaala PC bersyukur tapi tidak berasa teruja atau bangga pun bila ada tetamu yang singgah di blog PC ini selain dari Malaysia..sebaliknya risau..*bermanfaatkah apa yang PC kongsi,fahamkah mereka atau salah fahamkah mereka?*
Allahu.
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

11 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tahniah PC... Insha Allah mereka faham boleh translate ^-^

    BalasPadam
  2. betul tu PC paling gerun yang pertama, Allah swt, pasti kan perkongsian kita yang baik-baik kan. Sebenarnya dari luar negara tu kebanyakkan nya ada server yang masuk tetapi pengunjungnya dari malaysia juga rasanya, kak ana pernah terbaca tentang ni, tak pasti di mana PC :)

    BalasPadam
  3. @Mimi Kyumi
    Itulah..syukur..tapi ada rasa risau juga mimi..

    BalasPadam
  4. @Aisyhah Nyais
    Blog ecah pun tak kurang malah lebih baik dari blog akk yang sendu ni dik..tq ye..

    BalasPadam
  5. @Dunia Zumal
    Terima kasih zumal..alhamdulillah kalau ada input yang boleh mereka manfaatkan..

    BalasPadam
  6. @anajingga
    Allahu..itulah yang PC risau kak..kalau faham PC dengan fahamnya tetamu sama tak apa..takut PC nak cakap A..mereka faham B..itu PC takut la kak..

    BalasPadam
  7. alhamdulillah. sam-sama lah kita buat entri yang bermanfaat pada semua dan memberi info kepad yg memerlukan dan perkongsian rohani :)

    baru perasan blog akak mcm dah berwajah baru. dan header jugak kan kan hehe

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama