♡♡standards double thumbsup♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum ukhuwah♡
Standarda double thumbsup
Sumber Google image 

■□▪standards double thumbsup▪□■
Dingin malam..sedari petang hujan turun..syukur atas setiap nikmat..
Dalam apa juga bidang atau lapangan yang kita ceburi..sokongan amat perlu sebagai pemangkin semangat..kita support awak..awak support mereka..yang sedap dimata belum tentu selesa dihati..tapi yang berkenan dihati pastinya menarik,memperdaya dan mempengaruhi mata..key words is "tarikan"..bila kita singgah pada satu satu blog tu..wow..boleh membelek berminit minit..*tak termasuk terlelap ye..bila pertama kali melihat seseorang hingga boleh lupa cabut cotton buds ditelinga..atau terlalu asyik menikmati menu baru direstoran sampai leper kaki kucing terhempap kaki kerusi.. pastinya auranya luar biasa..yes kerana mengena dengan link citarasa yang ada..alhamdulillah..tetapi sentiasa beringat..sebelum menjadi double thumbsdown..berpada padalah..

Sesekali duduk sendiri..membayangkan indahnya syurga..penghuninya muda tidak tua tua..makanan minuman..lazat lazat belaka..bidadari..bidadara..ermmmm..syurga itu mahal harganya..fight..fight..fight!!!?!
Tatkala itu nanti...terlupa semua thumbsup dunia..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama