♡♡ubi mahupun penggali♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Syukur atas setiap nikmat..di bandar di kampung..di bawah langit Ilahi kita berteduh..tumbuhan di bumi kita jadikan salah satu sumber punca rezeki..bersyukurlah..daripada sebesar besar nikmat hingga sekecil kecil rahmat..untuk kita ummat..elakkan daripada kufur nikmat..

Google image 

◆◆Berbudi◆◆nak berbakti tidak saja sesama manusia..bukan semata nak beli hati dan jiwa jiwa manusia..*taktik le tuhh..hihi..mentang mentanglah ada dara teruna yang cun dek mata..pangggggg..dushh..dushhh..wake up..betulkan niat..luruskan matlamat..ok,berjasa pada tanah juga manfaatnya berganda..kalau kita tidak merasai..siapa tahu keturunan kita bakal menikmati..sumber pahala berpanjangan..tidak perlu heboh apatah lagi kecoh..namun nahhhhh hasilnya..senyum meleret hingga ke senja..

Google image 

◆◆Percaturan◆◆mengena..atau meleset..mencuba sedaya upaya..dalam diri kita terkadang ada rasa berputus asa..give up tidak kira masa kononnya..nampaknya sudah terhidu kentut syaitan durjana..cisss..sedangkan hasutan itu kalau dilawan kita mampu menjadi pahlawan..pokoknya mesti cuba dan terus bertahan..kita tidakkan tahu kelebihan diri hingga adanya cabaran..menyahut atau memandang sepi dan sunyi..hingga akhirnya umpama penggali yang terbiar karat sana sini..*tersadai bawah rumah menjadi tandas kucing jantan yang gian nak berbini..ammmmboi..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama