31 July 2015

♡♡Tolongggg PC kemaruk..♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Berhari hari PC pendam perasaan ni...mendidih hati..kalau la boleh berasap..dah berkepol kepol agaknya asap keluar dari lubang hidung jawa ni,.belum lubang telinga lagi..,sabar..sabar..betul betul mencabar...dan dicabar..cukup menyesakkan minda...kuat betul dugaan balik dari bercuti panjang di kampung..Allah..
Allah tahu setakat mana kemampuan hambanya untuk menanggung dugaan..
^
^
^
^
^
Berhari hari bertabah hati cium bau...masak juga akhirnya wahai cempedak..sama macam si pokok cekur..ini juga ole ole dari kampung..alhamdulillah..*jangan tercabut pintu peti ais tu sudah...dok ulang alik makan cempedak..

10 comments:

  1. Cempedak tahun ini memang menjadi PC. Rumah bapak kakak pun sama. Sampai adik-adik bapak yg dtg dari S'pore semuanya sanggup kupas semua masuk dlm bekas sebab tak mahu bau dlm kereta.

    Kakak masa tu sampai sebu perut. Dahlah puasa lupa makan sampai senak. Sekarang dapur rumah kakak pun ada lagi 3 biji tau..

    ReplyDelete
  2. tgok gambar pun teliur cane ni...

    ReplyDelete
  3. Zumal suka juga makan cempedak, semalam pergi rumah kawan dia hidang cucur cempedak. Sukanya ^-^

    ReplyDelete
  4. saya pun 2,3 hari ni makan cempedak sahaja memang ketagih dengan bau yang dikeluarkan

    ReplyDelete
  5. @Kakzakie
    kan kak..baunya tu semerbak...raya tahun ni alhamdulillah sekali dengan musim buah buahan..cempedak,,durian..rambutan..pulasan..makan kuih tak sangat tetamu..mereka suka duduk bawah pokok..sambil makan buah..

    ReplyDelete
  6. @permatamama
    tak jemu..semakin masak semakin best baunya...kalau masak dari pokok lagilah harum,.

    ReplyDelete
  7. @permatamama
    tak jemu..semakin masak semakin best baunya...kalau masak dari pokok lagilah harum,.

    ReplyDelete
  8. terliur tgok cempedak tu. makan gitu je pun sedap. buat goreng buat sedap.

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..