29 July 2015

♡♡selagi boleh elak..dan janganlah♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Assalammualaikum ukhuwah...moga semua sihat dan gembira sentiasa..alhamdulillah..bertasbih,,berzikir,,beristighfarlah..moga Allah permudahkan setiap urusan..kita usaha..selebihnya bergantung pada keizinanNYA..amin..

■□▪janganlah senang kita susahkan dia▪□■..banyak cara,,pelbagai usaha..jalan panjang atau pintas lebih pantas..jangan sampai rambut hang kena cantas..hihi..**dialog hanginnn satu badan tu..sabar.,sabar..tidak semua orang larat hendak bersusah susah dulu..tidak ramai yang sanggup perah keringat membanting tulang empat kerat..makanya..tipu sana..auta sini..gali situ..kambus yang ini..saat ini saudara jauh jadi dekat..yang dulunya renggang tetiba jadi rapat..adoii..ada sarang lebah rupanya dibalik rambut afro..hehe..
ingat..jangan fikir kita sahaja dalam kesusahan..kerana kadangkala orang yang kita sangka senang itu juga punya kepayahan yang tidak diungkapkan..

Google image 

11 comments:

  1. jenis orang macam ni memang susah..payah kalau berjumpa..harap kite elakkan terjumpa orang orang yang jenis mcm ni.. :D

    ReplyDelete
  2. huhu . sabar kak .. jangan memarah pepagi butaa nihh ^^

    ReplyDelete
  3. Sarang lebah kalau dijolok memang mencari nahas
    Yg pasti dlm hidup ni tak ada laluan mudah utk dpt sesuatu tanpa usaha. Akal dah Allah bagi kita sendiri kena guna-pakai dgn sebaik-baiknya

    ReplyDelete
  4. Zumal selalu berhadapan orang begini...

    ReplyDelete
  5. Zumal selalu berhadapan orang begini...

    ReplyDelete
  6. kdg ramai yg amik jln sigkat....tu yg kdg menyusahkan org disekeliling dia....mcm selfish pun ada jugak kan

    ReplyDelete
  7. setujuuu. kadang-kadang tu org tak fikir pun dia dah susahkan kita. selalu sangat jadi benda mcm ni >.<

    ReplyDelete
  8. selagi boleh elak.. akan kuelak.. kalau dah terkena sekali.. memang hi hi bye bye je orang macam tu..

    ReplyDelete
  9. sabar sabar..sarang lebah jangan dijolok

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..