♡♡macam susah je..tapi tak mustahil♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image

●○°i am not special°○● ermmmm..pandangan dua sudut..sememangnya kita mengikut resam padi...semakin menunduk apabila semakin berisi..atau...atau trick ala ala manja..dialog merajuk..dialog memujuk..budget dapat coklat daim 12 kontena..hehehe..ingat,bersangka sangka itu kalau salah dikemudi..membawa kemarau yang berpanjangan..nauzubillah..dan biarlah Allah yang special dihati kita..

●○°i am just limited edition°○●buang pandangan sinis yang melemahkan..abaikan kata kata yang melumpuhkan saraf perjuangan..terus melangkah dengah istiqhomah menjadi hamba yang mensyukuri dan mendambakan pandangan pandangan kasih sayang Ilahi..kita merangka..Allah merencana..syaitan pula sibuk menabur debu dan racun dunia..pastinya Pencipta juara..yess..jangan kita tabur baja galak nafsu bermaharaja lela..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Betul tu, abaikan apa orang kata... Jadilah diri kita yang penting kita jangan lupa Allah...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama