30 July 2015

♡♡dah pandaiii♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Google image 

Aidilfitri kali ni suami PC dapat cuti panjang sikit..ditambah PC yang sudah tidak bekerja..maka tidak risau mengejar tempoh cuti berhari raya..kalau tidak..asyik pening kepala..PC boleh cuti lama..en suami cuti kontot pulak..bila cuti PC coet..eh cuti en suami panjang berjela jela...aaaa sudahh..hihihi...jawabnya yang sedang sedang saja cuti kami berdua...alhamdulillah..

Bila cuti panjang..lama dikampung..cerita pun berkontena..

Mama : Jua,,tadi mak utih telefoh..dia kata angah kena rompak...

PC : **Mengucap panjang...istighfar...sedih..sepupukan..haruslah..
 Kenapalah kejam sangat manusiakan mama...raya raya kot..tak ada    kesan baik walau sikit ke sebulan ramadhan...

Mama : Itulah..entah..tapi mama musyikil..mak utih tak sedih pun tadi masa sembang kat tekefon..ketawa ketawa adalah **muka mama tak puas hati...dari awal lepas bercakap kat telefon muka mama dah lain macam

PC : aaikkk..biar betul..biar jua call mak utih semula..takut silap info ni...**sambil bangun nak menuju ke telefon rumah..

Mama : tak perlulah...mana nak sedih..hati anak dia yang kena rompak...bulan 9 ni nak kawin...nak suruh jua dengan menantu mama tu balik la..apa lagi..**slumber je muka mama...muka tahan ketawa...

PC : boikot tak cakap dengan mama 2 minit...**@@#$/^&*()....

Mama : sabar ye...sabar...ilmu gempak ni mama kutip dari jua lah...kan...kan...

PC : @#$/^+×÷^&*!;?...krikkk..krikkk..yeke..adoiii..maafkan saya penunggu gua...terkena i...



8 comments:

  1. pandai buat lawak ye..heheh..comel je prangai mama

    ReplyDelete
  2. haha..hati kene rompak..haru bunyi nya tu ..hihi

    ReplyDelete
  3. @Azhafizah Md Nor
    mungkin tak tahan kot..anaknya je yang kenakan maknya..amik..satu das kena...taubat...

    ReplyDelete
  4. @. stnrsyfh.
    Alhamdulillah terlebih comel ni...comel sangat...adoiii..sakitnya tu di sini...hahaha..insaf..

    ReplyDelete
  5. @ena
    rompak kot...boleh main main..hihihi...

    ReplyDelete
  6. Haha.. Pndainya mama pc melawak.. :)

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..