♡♡berakhir ramadhan,,bermula satu permulaan♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image 

In sya Allah esok Ramadhan 1436H bakal melabuhkan tirainya..untuk tahun ini..untuk kita semua..moga dilanjutkan usia..bersua kembali tahun hadapan 1437H pula..aminn..

Bila kita miliki sedikit ilmu,,manfaatkan sebaiknya..niatkan untuk kebaikkan bersama..daripada kita kecil lagi walau tidak faham apa apa..bila saja buat silap mak ayah mesti tegur,,nasihat,,bagi hukuman sewajarnya..buat peringatan..bukan menghukum dengan emosi..tujuannya mendidik..ada yang kita ingat sammmmpai sekarang..begitu juga sepanjang melalui Ramadhan pasti ada manfaat daripadanya..kita dilatih..kita terdidik..teruskan setiap amal kebaikkan itu pada hari hari selanjutnya..semua kerana Allah..

Berpanjangannya suatu kebaikkan itu jika setiap yang dilakukan kerana Allah bukan kebergantungan pada suatu yang tidak kekal dan bakal hilang..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Kerana setiap kita ada tanggungjawab yg perlu digalas. Usah kata anak-isteri-suami aje, dgn mata kita ni sendiri kita ada tanggungjawab nak jaga. Hati dan otak serta anggota lain apatah lagi... kena muhasabah, istiqomah walau pun tak mudah.

    Selamat Hari Raya, maaf zahir batin dari kakak juga.

    BalasPadam
  2. InsyaAllah kita berubah ke arah kebaikan. Takbir!

    BalasPadam
  3. Supaya dapat istiqamah amalan yang baik berterusan...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama