♡♡anak??..anak benih♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Daripada tanah kita diciptakan..akhirnya ke tanah juga kita disemadikan..cubit pipi..jentik hati..kena selalu ingatkan diri..kalau pun rasa rasa macam lupa diri..pesan dengan kawan tolong tolonglah bagi tazkirah yang pedas bak cili..biar sentiasa ingat mati..bukan asyik tidur mati..**babab kat punggung sekali..

□■Anak■□anak itu rezeki..hadiah juga daripada Ilahi untuk pasanngan suami isteri..pengikat kasih sepasang insani..ada juga yang Allah belum beri,bukan tidak Allah sayangi..itu kerana Allah nak uji kesabaran dihati..kekdahnya nak bagi berdua duaan lagi..**adoii ala amboi amboi anak siapa..huhu..yang tidak halal juga hubungannya Allah beri..kenapa??supaya sedar dan perbaiki diri..namun sayangnya dibuang di sana sini..**dosa tahu tak..dosaaaaa..**berubah dan bertaubatlah..

□■Anak benih■□baik tanahnya,molek jaganya,cukup vitaminnya..pasti subur tumbesarannya..ia juga bak manusia,,mesti sentiasa dibelai dimanja..dijaga setiap sudut keperluannya..elakkan daripada serangan virus dan haiwan durjana..molek anak benihnya..campaklah walau ke mana..in sya Allah terbaik hasilnya..anak...anak benih..membesarlah dengan kerendahan sebagai hamba..mungkin cara ketaatan berbeza namun nyawanya daripada NYA yang sama..

Google image 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Assalaamualaikum.

    Salam ziarah.. Jom memburu.
    Bercucuk tanam pun bagus, nanti dapat hasilnya.

    BalasPadam
  2. @Mummy-Ann
    Waalaikummussalam mummy ann..jom jom,.hehehe

    BalasPadam
  3. Ia lahir dari kasih dan sayang pasti elok menjadi jika dibesarkan dengan penuh kasih sayang...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama