♡♡kaki melangkah..dan jejak jejak itu...♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image 

Taaatih..taaatih..tangan sebesar 2 jari yang halus,,mulus..bersih dan suci..menggenggam erat jemari runcing si ibu..si ayah..tapak kaki yang masih menjinjit setiap kali mencecah lantai terjingkit jingkit..owh sungguh comel..kita semua sama..lahir lahir..buka mata..senyum..ke lahir lahir terus pakai baju terus berlari..hihi..satu labouroom lintang pukang cabut lari..belum pernah dengar..tapi tidak mustahil.."kun"..

Seribu langkah bermula daripada langkah kecil yang pertama..awalnya bissmillah..akhiri alhamdulillah..peliharalah setiap langkah kita..jangan lupa..langkah dan jejak kita mempengaruhi langkah insan insan yang kita sayangi..rantailah langkah kita daripada jejak yang membinasa..oraklah langkah seluas luasnya menuju gedung gedung syurga..syurga jiwa..bukan syurga nafsu belaka..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. comelnyaa kalau lahir2 dah boleh jalan.. hehe

    BalasPadam
  2. Seribu langkah bermula daripada langkah kecil yang pertama, semoga langkah2 ini mampu membawa kita ke Jannah dan turut membawa orang-orang yang kita sayangi bersama.. Gitu ye?

    ^_^

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama