♡♡hadiah tuuu..jagalah sebaiknya♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Berbunga bunga..ke ada rama rama..banyak cara,pelbagai kaedah untuk memotivasi..bezanya bagaimana setiap kita mengolahnya..bukan mudah untuk menarik minat..tidak juga sukar untuk mendapatkan tarikan..cubalah buat yang pelik sikit..akan jadi viral dan bakal jadi ikutan..famous tahap gaban..kisah kan terpampang dimuka surat paling hadapan..fikir baik baik..hitam atau putih..terserah..

Saya,,kita,,awak,,mereka..hadiah sebenarnya..anugerah yang saling melengkapi satu sana lain..anak hadiah Allah kepada suami isteri,,suami hadiah isteri,,sahabat adalah hadiah juga kepada kawan kawan yang kain..berkat sahabat..kucing PC di kampung pun beranak lagi..haha..**danggggg..toing..toing..hadiah juga..alhamdulillah..

Rajin..belek siang malam..intai pagi petang..suka,,sayang..lumrahkan tu..bila miliki sesuatu yang berharga..terhadap barang mahupun kepada seseotang..huhu..**blurrrppp termasuk longkang..hadiah mengintai..terkadang ghairahnya kita tidak bertempat..seolah tiada hari esok..mungkin terlupa..tapi jangan sampai Allah lupakan..apa?? Tu nikmat hadiah ISLAM..IMAN DAN IKHSAN..gilap hari hari..jaga melebihi nyawa sendiri..moga Allah tambah lagi..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

13 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. salam isnin kak, terima kasih di atas peringatan...

    BalasPadam
  2. salam ziarah kak .. rindu nk berblog .. huhu ..

    BalasPadam
  3. salam ziarah kak .. rindu nk berblog .. huhu ..

    BalasPadam
  4. Kdg manusia ni hya akan menghargai bila dh xde... :)

    BalasPadam
  5. hadiah ni.. masa mula2 dpt je suka.. excited.. bila dah biasa, hurmm.. cenggitu ahh..

    BalasPadam
  6. thnks for the reminder ye. :)

    ehem nk anak kucing sekor. hikhik

    BalasPadam
  7. @Aisya A.
    U'r welcome dik..hikhikhik..anak kucing ye..

    BalasPadam
  8. Jaga dengan baik ibarat kita menghargai pemberian itu... Disamping guna pun kenalah juga ke arah kebaikan...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama