♡♡gigit jari♡♡

Bissmillahirahmanirahim
Assalammualaikum ukhuwah •,●
 

Tabiat..hehe..zaman kita kecik kecik sure tak ingat..nak tahu story mory sama ada baik ke kurang comel..sila ke kaunter pertanyaan yang mana orang tu make sure rapat dan betul betul close dengan kita..barulah tiada cerita yang ditambah atau part yang dinyahkan..yang ditambah kalau sweet muit tidak mengapa..ini yang sour dik..tidak ke menjeruk rasa..fitnah itu seronok kerana ada campur tangan syaitan dan iblis..hati hati..biarpun sekadar gurauan..

Spontan..sedar,,tanpa sedar,,sengaja atau tidak..sememangnya mainan kita..adakala akal tersasar menyebabkan hilang fokus..sekelip mata..**berangan kekdahnya..acapkali planning beria ria..puppp cancel..selalu berlakukan..bukan kita saja..tu orang orang 
afrika pun serupa dik..perancangan Allah lebih baik..terkilan?!sila bersabar..

What you give..you get back..in sya Allah..baik yang kita amalkan..pahala memihak pada kita..tunai Allah beri..sama ada kita sedar atau tidak..adakalanya perlu kita halusi dengan mata hati barulah berbekas dan terkesan disanubari..hendak memberi pada yang sudi..yang sudi itu pula perlu diteliti..takut takut penghujungnya merana diri..duduk termenung gigit ibu jari kaki sendiri..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Kalau masih ada kesedaran dari apa yg dilakukan utk patah balik menyesal/bertaubat ok lagi.. yg sedihnya terus-terusan bagai tak ada batasan membuat silap. Memang gigit jari di sana kelak tak guna dah!

    BalasPadam
  2. kite hanya merancang.. selebihnya urusan allah :)

    BalasPadam
  3. mmg gigit jari kalau apa yang dirancang x menjadi.. tapi semuanya ada hikmah :)

    BalasPadam
  4. Itulah yg berlaku pd diri semenjak dua menjak ni.. tapi bila ingat pada sepotong ayat buat diri ni redha dgn segalanya.

    "Kamu merancang dan Allah juga merancang. Dan Allah adalah sebaik-baik perancang."

    :')

    BalasPadam
  5. Semua yg PC bgitaw ekin pernah mengalaminya

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama