♡♡jemaah..mewah nikmat♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah

DIA berdiri dengan sifat dan zatnya sendiri..meniupkan nyawa kepada kita yang bukan kepalang nilai harganya..denyutan pertama..buat jiwa jiwa merasa sangat bertuah..terasa bagai diawangan..syukur pada sesiapa yang Allah kurnia..gula itu manis..namun keenakkannya seketika..selawatlah kerana bahagianya menusuk jiwa..untuk baginda Rasulullah saw yang sentiasa mengutamakan ummatnya..

Secupak..segantang..
syukur sedikit..banyak lebih mensyukuri..ingat sentiasa ye..sedikit kita memberi..lebih yang berlebihan itu kita sedekah dan hadiahkan..kita,,dia,,mereka..dapat sama sama menikmati..tak gitu..Allah tidak mengizinkan sesuatu itu brberlaku atau terjadi..dengan sia sia..semuanya bersebab,,setiap satunya mendatangkan manfaat..trust Allah..

Lebih besar..lebih luas..lebih banyak..lebih itu..lebih ini..bila dengar saja perkataan "lebih" boleh hilang mengantuk..mata yang kuyu segar bugar mengalahkan sayur yang hidup subur diladang..itu kalau part yang sweet sweet,,best best saja ye..yang sentap..rentap dan ranap..hah..zazzz lari laju laju..bukan semua begitukan..ada juga yang tidak molek kita syok buat..kihkihkih..goooosip..berganda pahala bila perkara baik itu kita lakukan  berjemaah..dan bergemmah jugalah dalam menghindar yang mungkar mungkar..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Manusia selalu dilalaikan dek hasutan syaitan tak berkesudahan. Bukan tak tahu qudroh Allah tapi bila dah terlajak baru tersedar. Mujur juga Allah sentiasa membuka pintu taubat. Itulah betapa kerdilnya kita ini.

    BalasPadam
  2. harap2 saya x selalu lupa nikmat, uhuhu

    BalasPadam
  3. Jika kita dapat nikmat 'lebih' mahupun tidak, wajib kita mensyukurinya...

    BalasPadam
  4. memang jemaah itu lebih baik bukan? ramai orangnya, besar rezekinya.. ^_^

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama