♡♡jendela♡♡

Bissmillahirrahmanirrahim


Alhamdulillah..hujan turun membasahi bumi..syukur..nikmat yang tidak boleh kita nafikan..dan jangan sesekali berani untuk menafikan..biarpun kadangkala nikmat bertukar musibah..kita berasa sedih dan hampa..cubalah untuk meredhakan..cakap redha..sebut redha..owh macam petik jari saja..petik jari pun belum tentu bunyi..tidak mudah jugakan..begitu juga untuk kita didik hati meredhai berbanding sebut dan ucap beribu kali..kan PC pun manusia juga..ye..ye..ye..saya redha..masuk bilik bammmmmmm..nangis teresak esak..masyaAllah..hihi..

Ukhwah itu nikmat..tidak kiralah secara terus mahupun di alam maya..asal betul caranya..asal murni nawaitunya in sya Allah semua comel comel belaka..jiran tetangga..jiran tetingkap..jiran pepintu..tidak kisahlah asal tidak melebihi had dan melangkaui batasannya..respect each other gitu kekdahnya..

Posisi sama..namun skop pandangan dan penilaian berbeza..jadi tidak hairan mengapa timbulnya pertelagahan..percanggahan pendapat..kan pendapat masing masing..kematangan menjadi pengukur..keimanan..kesabaran..jang kita hilang pertimbangan..biarlah ayam yang bertelur..biarlah burung berterbangan..jangan kita..jangan..hihi..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama