♡♡bahagian yang tertangguh♡♡

Bissmillahirahmanirahim 

Cuci mata ihsan en google..hehe

Sejuk..hujan yang masih membasahi muka bumi..nikmat..hujan pun rezeki jugakan..bersyukurlah..alhamdulillah..jangan berkeluh kesah..Allah lebih tahu..redha..

Sayang anak tangan tangankan..niatlah mahu mendidik kerana Allah..bukan mendera ok..sayang isteri tinggal tinggalkan..hendak tinggal biar bersebab..bermatlamat..kalau sengaja..sesuka hati..siap sedia berhadapan dengan hukum..sila jawab dengan Allah ye..

Hari bersilih ganti..masa terus berlalu..pantas..lari pecut pun tak dapat kejar dik..nampak tak betapa lajunya..termengah mengah awak ye..ok..setiap kita ada buku..punyai sejarah..juga rekod..lain orang..pastinya berbeza..kalau tersama itu kebetulan pada tanggapan manusia..hakikatnya semua telah tersurat..Allahu..tiada sedih berpanjangan..tiada juga suka berterusan..pasti bersilih ganti..

Dulu..sekarang..mengapa ada perbezaan..cuma ketara atau tidak..kita boleh tahu..mampu merasai..kerana kita yang melalui..tak gitu..jangan buat buat  terkejut mengkarung ye kalau orang lain complain juga..teguran Allah lain pula caranya..muhasabah diri..singkatnya hidup ini..moga kita sentiasa manfaatkan peluang yang ada..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama