##MencoraK##

Bissmillahirahmanirrahim 

Ihsan Google

Lama rasanya tidak menjengah ke blog ini..maaf bila sahabat datang menziarah..melihat entry lama..bersawang..berhabuk..terbatuk batuk..sakit tak mengenal usia..hihi..maaf juga tidak berblogwalking..TERIMA KASIH  sahabat yang masih sudi singgah ziarah ke sini..**terharu PC tahu tak..

365 hari setahun..dan masih lagi berbaki 31 hari,yes Disember 2014..PC,kamu,awak..kalian..sama..Allah beri 24 jam sehari 7 hari seminggu..syukur atas setiap nikmat dan rahmat yang tidak satu pun mampu untuk kita menidakkannya..sebelum Allah tarik nikmat yang ada pada kita..belajar belajarlah bersyukur..

Silap lukis,salah tulis,senget garis..mungkin mudah untuk memadamnya..sakit cuping telinga dipulas sekejap saja kan..kan..hihi..tu boleh senyum kambing gatal..namun bila kita silap langkah..pastinya impaknya itu cukup perit,pedih dan hancur bak dadih yang dikunyah lumat..namun itu bukan alasan ye..sila bangkit dan bina laluan yang baru..

Assalammualaikum. .
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Kerana sesungguhnya Allah sentiasa memberi peluang kepada hambaNya utk mencari yg lebih baik dari hari-hari yg lepas.. terpulang pada diri sendiri.

    BalasPadam
  2. Semoga hari2 yang tinggal untuk 2014 ni dapat kita gunakan dengan sebaik2nya.. in shaa Allah

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama