::SemangaT::

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum

Sumber Google 

Mata itu rezeki..salah satu daripada nikmat yang tidak ternafi..banyak lagi..mensyukuri nikmat Ilahi..sekurang kurangnya ucaplah  alhamdulillah..tanda seorang hamba yang merendah diri..tak rugi walau sekelumit debu..

Teruja?..boleh..hakikat manusia..terkadang melompat,,terkadang bersorak,,terkadang menjerit..ini realiti..hakikat..awas jangan berlebihan..kesian anak ayam baru lepas menetas dik..penyek terpijak gara gara syok cari sudut ter'cun' nak berselfi..baik baik selfi jadi selfish dik..siap sedia ye kumpul semangat nak dengar bebelan yang tak kurang energynya tu..tak apa..dari kesilapan itu kita belajar..

Tidak cerdik tak apa..tidak gagah perkasa pun tak apa dik..tidak sehebat dia dan mereka juga tak apa..tapi jangan tiada semangat..semangat umpama vitamin..yang rebah boleh bangkit..yang mundur boleh maju..asalkan semangat itu disemai pada tapak yang sewajarnya..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Pendek kata, jangan lupa nikmat yg diberi & di mana kita berpijak. Ada pendirian, tu yg penting an.

    Huhuhuhu...

    BalasPadam
  2. Disamping itu syukur bukan hanya di bibir tapi kena lahir dari hati. Kehendak dan usaha kena seiring dgn semangat baru indah semua aturan 'perjalanan' jadinya.

    BalasPadam
  3. Hebatnya ayat² dalam entri ni...
    (^^,)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama