::BertuaH::

Assalammualaikum semua..
Bissmillahirahmanirahim..

Selamat bercuti umun kita semua..alhamdulillah, , dan cara kebetulan sedang cuti sekolah..waktu beginilah boleh ambil kesempatan..ingat,, bukan ambil kesempatan itu semuanya negatif ok,, kalau betul caranya baik hasilnya,, insyaAllah, ,SELAMAT..



Situasi apa pun yang kita lalui,, hadapi dan nikmati,, bersyukurlah senantiasa,, didik hati kita untuk sentiasa merendah diri..tak rugi,, percayalah,, kawan yang baik itu salah satu nikmat,,kalau boyfriend ajak ngeteh malam malam buta itu pun baik,, baik jauhkan diri,, baik fikir banyak kali dan baik ajak satu family ikut sekali,, "if you love me because of Allah,, make sure you falling in love with all my family"..keywords ni..hormat menghormati bukan sekadar salam cium tangan,, tidak hanya tundukkan kepala atau bonggkokkan badan bila lalu depan orang lebih dewasa dan matang..terlalu luas ertinya..lantaran itu kita mesti mulai dengan menghormati diri sendiri dulu..kerana kita..berbilang bangsa.. 




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

Catat Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama