^^Berganti..dapat tunai^^

Ihsan Google

Bissmillahirahmanirahim, ,
Assalammualaikum. ,

Bersyukur kita bersua lagi..bersua melalui bicara hati..PC,sahabat,,awak,,dia,,kita secara tidak langsung sedang berkomunikasi..idea daripada Allah,,diluah menjadi coretan untuk dikongsi bersama,,yang baik PASTINYA daripada Allah..apa yang PC kongsi,,baik manfaatkan,,lagha itu memang ada pada PC..mengaku ni..ikhlas..

Mengingati perkara lepas memang jadi satu tabiat semulajadi kita..ye tak?..flash back dulu dulu kekdahnya..kalau boleh,nak mengungkit,,ungkit yang baik baik,,molek molek saja ye,,yang koyak rabak,,lubang lubang,,hangus rentong,,,campak nun jauh jauh..sekarang dalan usia yang sewajarnya bermain pondok pondok,,tapi berada di sekolah walau belajar dan bermain,,nikmatnya berbeza..dulu,,bila sebut saja main memang main bersungguh..tinggal buku,,pensil,,dan bila belajar terkadang tu mood main terbawa bawa..tapi fokus first..dah kalau misai yang berbicara..terjingkit jingkit..mau tak lebam kuku..takuttt..

Hidup tidak sentiasa susah,,usaha insyaAllah boleh mengubah,,tak apalah sederhana pun..dapat senang hati pun alhamdulillah..senang itu tidak bermakna harta benda semata..ye tak..tenang nak beribadah..suka kepada kebaikkan,,terutama bila orang lain peroleh kebaikkan dan kemudahan,,doalah moga kita pun berjangkit..boleh?..kita bertanggungjawab atas setiap apa kita lakukan,,di tadika,dah belajar mewarna amboi,,rugi tak aplikasi..pintu bilik pun ok berbatik canting gitu,,dan kucing sasaran pertama..maka bereyeliner la dengan celak mekah,,berinailah dengan luna merah..suka..puas,,tunjuk mama moga dapat puji pujian rupanya bak gigitan si tabuan hutan..2 das je..niat tidak menghalalkan cara..no!!!..

Kita tidak sempurna melainkan DIA..namun hanya termampu untuk kita lakukan adalah berusaha untuk meminimumkan jurang kekurangan itu dengan saling melengkapi..




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama