::..ContengaN..::

Ihsan..Google

Bissmillahirahmanirahim..
Assalammualaikum semua..

Maaf semua sahabat blogger..PC tidak datang menziarahi blog kalian..maaf juga tidak meninggalkan jejak..rindu nak berentry..dan acap kali PC tewas dengan diri sendiri..masyaallah..kenapa begitu banyak alasan..nak pelbagai cara..dan terpulang pada kita bagaimana untuk aplikasikannya..jangan tiru PC tau..teruskan berentry dengan giat ok..syukur atas setiap nikmat daripadaNYA..

Adik adik,, anak anak dah habis peperiksaankan..alhamdulillah..dan cuti sekolah berbaki lebih seminggu lagi..ketika ini manfaatkanlah masa yang berkualiti untuk keluarga tersayang..fokus..fokus..fokus..di dunia tanggung..di akhirat jawab.. andai ibu bapa dan anak anak bekerjasama dengan baik..maka nikmat sakinnah,, mawadah..warahmah itu dapat dirasai..biar pun dalam kesederhanaan saja..gembira,, bahagia punya tafsiran berbeza bergantung pada individu itu sendiri bagaimana untuk menikmatinya..

Kurang sebulan..Ramadan bakal menjelma..moga Allah izinkan kita melaluinya dengan istiqhomah..yeyy..tak sabar rasanya..keseronokkan luar biasa..moga seperti mana bersungguhnya promosi kuih raya begitu juga bersemangatnya nak sambut Ramadan..tambah la nama biskut raya tu..tat tarawih ke..semperit qiamulail ke..kek kukus moreh pun boleh..nak lagi best..almond london lailatulqadar..mencari kegembiraan dunia..mengejar keseronokkan akhirat..kita punya pilihan..bagaimana untuk menconteng diri..asal caranya betul contengan pun mampu memewahkan..insyaallah..


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama