::..BertarunG..::

Ikhsan Google

Bissmillahirahmanirrahim..
Assalammualaikum semua..

Alhamdulillah kita masih bernyawa..syukur yang sangat tidak terhingga..selamat berhujung minggu..selamat bertugas bagi yang bekerja hari ini..dan selamat menikmati hari hari yang mendatang insyaAllah..

Bagi adik adik yang sedang menghadapi peperiksaan pertengahan tahun kalau tak silap..jawab soalan sebaik mungkin ye..jangan bagi cikgu pening,, dan terpaksa tambah power cermin mana..hehe..kan bulan ini ada sambutan hari guru..**owh rindunya PC zaman sekolah..Hujung bulan Mei ini juga ada cuti sekolah lebih kurang 2 minggu..ibu ayah mula berkira kira..cuti yang semakin berkurang..kerja yang kian banyak..tapi kerana anak..digagahi juga..lebih ramai anak lebih banyak idea..hehe..bagaimana untuk menyatukan hati mereka..bergantung pada kebijaksanaan ibu bapa..maka hotel,,homestay full gamaknya..rabak poket ayah..ibu tolong jahitkan..huhu..

Istimewanya ciuman lebah itu nyata nampak bengkak dibibir..walaupun malu orang melihat..kita redha..bagaimana gigihnya Nabi Adam AS dan isterinya Hawa meneruskan hidup di bumi lantaran termakan hasutan syaitan dan iblis..hingga wujudnya kita ini berketurunan Nabi Adam AS..maka kita wajar contohi..buat kesilapan sama ada sengaja atau tidak..itu sememangnya fitrah manusia..dan kesilapan itu guru yang sangat berguna untuk kita melalui hari mendatang..namun yang lebih utama..cara mana untuk kita berjuang untuk menarik pandangan Allah itu agar DIA tidak sesekali membiarkan kita terus hanyut juga lalai yang tidak berkesudahan..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Salam hujung minggu PC.. Cuti skola mmg ramai buat planning cuti2 msia :-)

    BalasPadam
  2. Minggu ni minggu peperiksaan,jadi tak boleh cerita kuat2 pasal bercuti..heheh..kena bincang bisik2 je dengan suami.takut anak dengar nanti lari fokus nak jawab periksa..heheheh

    BalasPadam
  3. @Nurul Hidayah
    Masa ibu ayah luang masa bersama anak anak..

    BalasPadam
  4. @Diana Rashid
    Tunggu anak anak habis exam ye..sssyuuuhh..senyap senyap je ni,.hehe..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama