Sama-sama Akan Kembali

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖


SAMA-SAMA AKAN KEMBALI || Jika hari ini kita sama sama menikmati pelbagai nikmatnya dunia,jangan sampai lupa untuk bersyukur,walau dengan sekecil nikmat.Kepuasan,kegembiraan,kebahagiaan itu dirasai lebih berganda bila disertakan rasa syukur yang berterusan.


Sama-sama Akan Kembali

PILIH YANG TERSANGAT KUKUH.Sesiapa pun di  muka bumi ini adalah sandaran.Perantara satu sama lain.Namun,pemberi izin kepada semua yang berlaku adalah DIA.Susahkan hendak mengaitkan.Adakala akal seolah menolak walau hati lintasannya percaya pada setiap apa yang terjadi atas kehendakNYA.Tiada yang lebih kukuh dan teguh untuk dijadikan tempat pengharapan melainkan DIA.

KEPASTIAN YANG TERSANGAT PASTI.Setiap yang hidup pasti mati.Pasti.Saling mengharap atau bergantung satu sama lain itu tidak salah dari sudut keperluannya manusia..tetapi jangan pada keluruhannya.Setiap manusia ada kerapuhannya.Ya,tentulah termasuk PC.Andai mahu mengatasi kerapuhan itu,pastikan jinakkan hati dan diri pada pemilik keseluruhan alam ini.

*terima kasih ukhuwah 
#sama-sama mencari redha Ilahi 
♡ Ramadhan kian mendekat 




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Sandar pada Allah ada sandaran yg plg kukuh. Namun kita masih memerlukan bantuan manusia utk kuatkan sandaran kita. Janji tidak berlebihan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. :) betul...betul..betul Sis Ana...kita sentiasa saling memerlukan..namun jangan sampai lupa terus bergantung padaNya..

      Padam
  2. Laa hau laa waa laa quuwataa illah billah hil 'aliyil aziiimm

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama