Troli Besar Isi Cuma Seraga

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

TROLI BESAR  ISI CUMA SERAGA || Alhamdulillah ada sedikit beli  lah sedikit..ada lebih boleh beli lebih sedikit..bukan mudah hendak set minda dan hati supaya sentiasa bersangka baik..sebolehnya cubalah.

Masalah...ibu kucing pun ada masalah...itu belum ayah gajah lagi..apatah lagi kita manusia..bezanya kecil atau besar sahaja masalah yang dihadapi..dan bagaimana cara untuk mengatasi..lain padang lain belalang,,lain orang lain kaedahnya.

Sasaran..bila pandangan dan nafsu bersatu dan bersetuju..ianya tidak juga dapat membantu andai kudrat tidak sebegitu..caranya satu..ukurlah baju ditubuh sendiri..inshaAllah selamat diri..

Siapa pun kita..adakala kita tidak mampu untuk mentadbir segalanya bersendirian.Tahap kemampuan yang sangat terhad itu satu cara buat kita sedar kita ini bukan sesiapa walau mungkin kita adalah "seseorang"..pada pemerhatianNYA..hati dan amalan yang membezakan satu sama lain..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari  redha Allah 


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Semua masalah yg kita terima, Allah tahu kita mampu hadapinya. :)

    BalasPadam
  2. Betul tue, kak PC, semua orang mempunyai masalah tapi kita balik ke pangkuan Allah semula jika masih takde penyelesaian.. =)

    BalasPadam
  3. Wkmsalam
    Ye, ukur baju di badan sendiri.

    BalasPadam
  4. yep betul ukur baju dibadan sndri. kadang kita ni manusia biasa, kdg2 terukur jugak baju di badan org lain

    BalasPadam
  5. Kena banyak bersyukur. Ramai lagi kat luar sana Allah uji lebih berat. Orang rohingya sekarang twngah diuji berat.
    .
    Kena halau dari rumah oleh orang zalim. Itulah naaib duduk negara orang. Aedankan mereka pernah aenang duduk di myanmar

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama