Tewas,,Terus Mencuba..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖



TEWAS,,TERUS MENCUBA || Sekali buat tak tahu,,dua kali buat tak nampak,,kali ketiga ambil masuk troli..lalalala...*mungkin orang lain dah jemu,si PC barulah terhegeh hegeh mencuba..*..

Calpis

Kalau ikut lidah dan tekak PC rasanya lebih kurang vitagen..huhu..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 

Previous
Next Post »

18 comments

Write comments
ucing
AUTHOR
November 2, 2016 at 12:36 PM delete

hi ucing singgah sini.(^_^)

Reply
avatar
Siqah Hussin
AUTHOR
November 2, 2016 at 2:29 PM delete

Yeayyy! Siqah suka Calpis! Sedap!!

Btw, macam dah lama tak nampak kak PC :)

Reply
avatar
Husna Rahman
AUTHOR
November 2, 2016 at 3:03 PM delete

bila vitagen Hsna tebace collagen..eh??? hahah.. adehh

Reply
avatar
Puan Deeba
AUTHOR
November 2, 2016 at 3:16 PM delete

Rasanya SEDAP sangat !!!!

Reply
avatar
November 2, 2016 at 3:40 PM delete

nory pon suka Calpis perasa anggur ni...sedappp

Reply
avatar
Reen Johari
AUTHOR
November 2, 2016 at 3:48 PM delete

Sekurangnya kak PC dah rasa.. Reen masih belum pernah rasa air ni. Kui kui kui? ;p

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
November 2, 2016 at 5:35 PM delete

tak pernah cuba lagi...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2016 at 6:34 PM delete

Hi ucing..terima kasih singgah :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2016 at 6:35 PM delete

Hihi...yeyyyy...kan..
BEtul Siqah lama akk tak kongsi cerita..ada juga tapi sesekali je dik :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2016 at 6:36 PM delete

Eh...hihihi...kan... :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2016 at 6:37 PM delete

Macam manis kan PD :) slurrrpppp...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2016 at 6:38 PM delete

PC pun baru pertama kali cuba terus ambil yg perasa anggur ni..ori,mango kalau tak silap dan anggur ni yg terbaru..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2016 at 6:39 PM delete

Cuba Reen...hihi...botol kecil macam nutrigen pun ada.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2016 at 6:40 PM delete

In sha Allah boleh cuba sesekali Cikgu MF.. :)

Reply
avatar
November 2, 2016 at 8:17 PM delete

pokcik singgah blogwalking kat perducinta ni..

Reply
avatar
November 2, 2016 at 11:21 PM delete

saya tak pernah cuba lagi PC hehee.

Reply
avatar
Atie Yusof
AUTHOR
November 3, 2016 at 7:20 AM delete

wahhh.nak kena cuba ni PC... mcm sedap tu klu rasa mcm vitagen...akak suka.. hehe

Reply
avatar
Lea Azleeya
AUTHOR
November 3, 2016 at 9:59 AM delete

Tak pernah lagi minum minuman ni.. nak cuba jugala nanti.. hehehe

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon