Tewas,,Terus Mencuba..

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖



TEWAS,,TERUS MENCUBA || Sekali buat tak tahu,,dua kali buat tak nampak,,kali ketiga ambil masuk troli..lalalala...*mungkin orang lain dah jemu,si PC barulah terhegeh hegeh mencuba..*..

Calpis

Kalau ikut lidah dan tekak PC rasanya lebih kurang vitagen..huhu..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 

18 Komen untuk "Tewas,,Terus Mencuba.."

Yeayyy! Siqah suka Calpis! Sedap!!

Btw, macam dah lama tak nampak kak PC :)

bila vitagen Hsna tebace collagen..eh??? hahah.. adehh

nory pon suka Calpis perasa anggur ni...sedappp

Sekurangnya kak PC dah rasa.. Reen masih belum pernah rasa air ni. Kui kui kui? ;p

Hi ucing..terima kasih singgah :)

Hihi...yeyyyy...kan..
BEtul Siqah lama akk tak kongsi cerita..ada juga tapi sesekali je dik :)

Macam manis kan PD :) slurrrpppp...

PC pun baru pertama kali cuba terus ambil yg perasa anggur ni..ori,mango kalau tak silap dan anggur ni yg terbaru..

Cuba Reen...hihi...botol kecil macam nutrigen pun ada.. :)

In sha Allah boleh cuba sesekali Cikgu MF.. :)

pokcik singgah blogwalking kat perducinta ni..

wahhh.nak kena cuba ni PC... mcm sedap tu klu rasa mcm vitagen...akak suka.. hehe

Tak pernah lagi minum minuman ni.. nak cuba jugala nanti.. hehehe

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top