WW || Eh Tak Sombonglah

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW || EH TAK SOMBONGLAH -"Dedebukkk"..*aduh..macam kena hempap dengan seekor anak gajah*..pernah ke..over ko PC..hihi.."sombong gila ko kan".."ko tak tegur pun aku".."hoi poyo".."ko juling ke hapa,naik menggelebeh ketiak aku lambai ko,buat bodo je"..


Maafkan saya..kerana saya
 ra alif ba wau nun
hihihihi.................

image
Ingatan...amaran untuk kita sentiasa perbetulkan diri..biarpun pandangan sedikit kabur namun Allah masih meminjamkan sepasang mata untuk melihat..alhamdulillah..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 

Previous
Next Post »

22 comments

Write comments
November 9, 2016 at 1:34 PM delete

WKMsalam.
Betul tu, orang rabun ni kadang2 lambat nak cam seseorang.
Kalau orang Xfaham katanya sombong.

Reply
avatar
paridah
AUTHOR
November 9, 2016 at 4:21 PM delete

KDG RABUN OK JUGA XPYH MNDG SESUATU JELAS SGT N MMENINGKAN FIKIRAN PULA

Reply
avatar
November 9, 2016 at 5:29 PM delete

kita rabun juga. amat memahami situasi ini. hohoi

Reply
avatar
Siqah Hussin
AUTHOR
November 9, 2016 at 6:21 PM delete

Haha. Siqah rabun jugak. Mesti pakai spec all the time :D

Reply
avatar
Reen Johari
AUTHOR
November 9, 2016 at 8:26 PM delete

Sama kak PC. Lebih2 lagi waktu Reen bawa moto.. Kadang adk ipar kena hon baru Reen pandang. Pernah berselisih kereta dengan pakcik, pakcik lambai. Reen buat dek je sebab tak perasan..

Kesian pakcik reen.. Lambai tangan pun reen masih ttp xnmpak

Reply
avatar
ewanthology
AUTHOR
November 9, 2016 at 9:28 PM delete

kena tambah power spec tu :-)

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
November 9, 2016 at 9:28 PM delete

Rabun bukan dipinta tapi dah nak rabun nak buat camne kan.. adik kakak saya pun rabun juga... Kesian gak tgk teraba-raba.. hehe

Reply
avatar
November 9, 2016 at 11:53 PM delete

haha sama. busyra jauh mmg tak nmpak. rabun jauh

Reply
avatar
nadhie wueen
AUTHOR
November 10, 2016 at 2:10 AM delete

Samelah kita kak PC. Kalo pakai spec pun still rabun2 cket2, kalo tak pakai spec apatah lagi. sobs

Reply
avatar
Atie Yusof
AUTHOR
November 10, 2016 at 7:55 AM delete

Selalu sgt mcm tu kan klu kita ni rabun... alhamdulillah, akak mata OK lg.. tapi kadang ingatan tak kuat.jumpa kawan pun kadang dah lupa..hihi

Reply
avatar
raihanah
AUTHOR
November 10, 2016 at 10:33 AM delete

kena tukar spec kot PC atau ambil carotomax bagi kurangkan rabun

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:12 AM delete

Betul Pakcik WP..sebabnya kadang PC tak pakai spec bila pergi mana2..kadang tak cam..bukan sengaja buat tak tahu..kalau nak pasti kena datang dekat...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:13 AM delete

Kurangkan maksiat mata ya kak PI..betul juga kan kak..setiap yang berlaku mesti berhikmah.

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:14 AM delete

Kan..setuju sangat...kikikiki :)
Kadang lopak air pun kita terpijak..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:15 AM delete

Kikiki..akak PC kadang tak pakai..tawakkal je..kecik besar...kecik besar je mata ni ha..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:17 AM delete

Eh tapi memang betul la...tu yang kadang orang salah faham...sebabnya kita bila tak pakai spec bila buat sesuatu fokus satu tu je dah mcm tak pandang sekeliling pun...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:18 AM delete

Huhuhu...lps buka spec kelopak mata sepet..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:20 AM delete

Betul,mkn vitamin sah,sayuran dah,semua dgn kehendak Allah..kadang orang cakap tulah ko rabun mesti tak jaga pemakanan...ermmmm dengar jelah..takkan setiap aoa kita makan perlu report kat orang..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:21 AM delete

Kak PC rabun jauh dan silau...alhamdulillah rezeki..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:22 AM delete

Betul...nikmat yang Allah ambil sedikit demi sedikit untuk ingatkan kita...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:24 AM delete

Alhamdulillah tu mata akk tak rabun...biasalah kak kita ni..ada lebih ada kurang..semua dgn izin DIA..asal abang Pa'e jaga ibu..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2016 at 11:25 AM delete

Alhamdulillah akak sah tukar spec..huhu...

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon