Eh Sesuatu Muncullah

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

EH SESUATU MUNCULLAH || Sebelum ini agak  lama juga PC jarang kemas kini  blog..ada juga satu dua entri yang dikongsi tetapi berselang hari yang sangat jauh..dan sekarang macam mencari rentak baru untuk aktif semula berkongsi ceritera..baik ambil..buruk jentik jauh-jauh ya..

Baru perasan dia ada..mungkin kawan-kawan sudah mahir dan jemu untuk menggunakan sedangkan PC baru perasan kehadirannya...maka lebih mudahlah untuk mengeskpretasikan emosi dalam entri selepas ini...


Eh sesuatu muncullah

Eh sesuatu muncullah

Eh sesuatu muncullah

Eh sesuatu muncullah

Pilih yang baik-baik..moga kebaikkan itu sentiasa mengelilingi kita..amin...

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 




Previous
Next Post »

15 comments

Write comments
thezofiroh
AUTHOR
November 15, 2016 at 6:53 AM delete

eh kite pun tak perasan pulak ada emoticon tuuu. Nampak benau jarang update blog adoi haha

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 15, 2016 at 10:36 AM delete

Owh kak PC ingak akk je yang tak perasan..alahai..ok ada kawan.. :)

Reply
avatar
raihanah
AUTHOR
November 15, 2016 at 10:50 AM delete

banyak juga yang saya belum tahu juga

Reply
avatar
Shikin Razali
AUTHOR
November 15, 2016 at 11:22 AM delete

Tue la kak PC, saya pun baru perasan semalam emoticon nie.. =)

Reply
avatar
paridah
AUTHOR
November 15, 2016 at 11:23 AM delete

BELUM NAMPAK LAGI KAT BLOG KAK

Reply
avatar
Lea Azleeya
AUTHOR
November 15, 2016 at 12:19 PM delete

Uik uikkkk.. Lea baru perasan akak.. Thankz share.. :)

Reply
avatar
aswaleyla
AUTHOR
November 15, 2016 at 12:23 PM delete

kite guna pc pon x prsan pun benda ni. ad eh. baru tahu niii. mekasih pc bgtaw

Reply
avatar
November 15, 2016 at 2:35 PM delete

Wkmsalam.
Bolehlah menambahkan keceriaan dalam penulisan blog lepas ni.

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 15, 2016 at 11:04 PM delete

Kak PC pun...mungkin akak lama juga jarang berblog :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 15, 2016 at 11:05 PM delete

Kan..samalah..ingat kak PC je..alahai :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 15, 2016 at 11:07 PM delete

Ha lepas ni boleh lebih berespresi gitu..klu sblm ni kat wassaap jekan...kan..kan.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 15, 2016 at 11:08 PM delete

Mungkin comel sangat tu yang tak perasan sekali imbas...hihi :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 15, 2016 at 11:08 PM delete

Betul tu Pakcik...setuju :)

Reply
avatar
Zie Azi
AUTHOR
November 18, 2016 at 4:05 PM delete

aikk yela, baru perasan..
klu sy tak terjah sini, smpi bila2 pun tak tahu..
hihii

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon