Dalam Waktu Sama

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

DALAM WAKTU SAMA || Ibaratnya sudah jatuh ditimpa tangga...pepatah ini bila mana musibah melanda secara serentak atau pun bertali arus...betul tak..pastinya yang luka bertambah luka..yang sakit bertambah sakit..namun semua mana mungkin berlaku tanpa izinNya..berdoalah moga Allah permudahkan semuanya..amin..

SUPERMOON...
Sembang dengan mama dan babah ditelefon
PC : Babah mama malam  ni jangan  lupa tengok supermoon..
Babah/Mama : Apa mun?..aah mak mun dah lama meninggal..lakinya pun baru meninggal *masa ni talian tenggelam timbul*
PC : krik..krik..krik...bukan mak mun..tu mak mun...ni supermoon..bulan nampak lebih besar kerana lebih dekat dengan bumi..
Babah : oooooo..babah dengan mama ada dengar dengar juga..tapi hujan lebat ni kat kampung..mengelamun jelah nampaknya ni..Allah beri untuk semua..tapi rezeki tu masing masing punya bahagiankan Jua...🙆

Rezeki dan bahagian masing-masing...seorang ibu masak untuk seisi rumah...ada yang dapat makan lebih...ada yang kurang sedikit...atau mungkin langsung tidak dapat walau menjamah sesuap pun..niat ibu itu untuk semua namun rezeki itu masing-masing.. begitu juga Allah memberi kepada semua namun berbalik kepada takdir dan rezeki masing-masing juga..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Hehehe comel2 aje perbualan.. Lea nampak jelas semalam tapi tak terfikir nk amek pic.. ruginyaaaaa...

    BalasPadam
  2. Wkmsalam.
    Dapat juga tengok supermoon tu.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama