Kawalan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

KAWALAN || Syukur atas setiap nikmat..sungguh..sungguh-sungguh PC merindui sahabat bligger semua..TERIMA KASIH kepada ujhuwah yang madih sudi singgah ke blog PC yang kian suram..dan dengan rasa rendah hati..PC minta maaf kerana tidak seperti dulu kerap singgah ke blog kalian..

Belajar..formal atau tidak..sepanjang perjalanan kehidupan adalah madrasah untuk kita menuntut ilmu..ketika inilah kita akan temui pelbagai ilmu..baik ambil dan amalkan..buruk sila jentik jauh-jauh..

Kawal..kawalan keselamatan..ya itu luaran untuk memastikan "seseorang" itu terjamin keselamatannya..namun kita insan sesiapa pun kawalan yang perlu sentiasa digilap dan diasah adalah bagaimana untuk kita belajar untuk mengawal diri..hati..akal..kata-kata..pandangan..malahan keseluruhannya..sukar..namun tidak mustahil..mulakan kawalan daripada dalam..in sya Allah luarannya pasti ter"acuan"..

#mencari redha Allah 
* terima kasih ukhuwah 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Wkmsalam.
    Kita perlu bijak menilai baik buruk sesuatu yang datang dlm hidup kita.

    BalasPadam
  2. salam PC...rinduuu... hhihi
    kawal diri, kawal adab, kawal hati & akal utk yg baik2 shj :)

    BalasPadam
  3. salam pc. kawallah apa yang dalam kawalan kita. mudah2an

    BalasPadam
  4. In shaa Allah, selagi diizinkan, ukhwah ttp terjalin... mmg ramai yg kurang berblogging buat masa ni sbb sibuk urusan lain... utamakan yg paling penting dulu kan... :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama