Tamatkan Di Dunia

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

TAMATKAN DI DUNIA ||  Kita sedaya upaya untuk terhindar daripada lakukan kesilapan,namun andai ianya terjadi juga yakinlah pasti ada sesuatu yang cuba Allah sedang sampaikan kepada kita dan insan disekeliling kita.

Fanatik.Rasa suka yang biasa-biasa itu biasa.Rasa suka yang keterlaluan itu biasa bagi pencintanya tapi tidak bagi kita yang ala kadar sahaja."owh fanatiknya dia".."owh obsesnya dia"..salah ke?,bagi PC tidak salah asalkan masih tahu meletakkan sempadan dan ingat had mana yang sewajarnya supaya tidak melangkaui fitrah manusia.

Pilihan.Akal dan iman itu hadian yang Allah pinjamkan kepada kita untuk bantu kita di muka bumi ini.Allah tidak zalim membiarkan kita terkapai-kapai.Oleh itu pada perkara yang kurang molek moga kita boleh cepat-cepat tamatkan di dunia.Taubat.Dengan harapan ianya tidak membayangi kita hingga ke sana kelak.

Image
Google Quote 

#mencari redha Allah 
* terima kasih ukhuwah 


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama