Di Manakah Kita

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

DI MANAKAH KITA || Alhamdulillah..pastinya sebahagian besar daripada kita sekarang ini telah selamat sampai ke kampung halaman..sempat lagi untuk berpuasa dikampung..bersahur..berbuka dan memunaikan solat terawih berjemaah dengan masyarakat kampung..seronoknya bukan kepalang..

Oleh kerana sambutan hari raya aidilfitri jatuh di tengah-tengah minggu pertama Julai makanya peluang untuk bercuti pada anak-anak yang bersekolah adalah sangat singkat..justeru ibu bapa mengambil cuti awal untuk ambil peluang pulang ke kampung halaman..tidak mengapalah biarpun dapat bersama ahli keluarga seketika cuma untuk menikmati kemeriahan hari raya..itu sudah memadai..alhamdulillah..

Dalam hari-hari terakhir ramadhan ini..ini memang betul betul akhir untuk tahun ini..isi sebaik-baiknya dengan ibadah..carilah ketenangan dn kedamaian yang di mana di tempat kita dibesarkan bersama ibu ayah kita..adik beradik kita..sama-sama mantapkan hati untuk terus mengisi malam-malam hujung ramadhan..jangan dipersiakan..di manakah kita pada hari dan detik-detik tirai bakal dilabuhkan..terpulang pada diri masing-masing :)

#mencari redha Allah
*terima kasih ukhuwah



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Assalamualaikum kak PC sayang 😍

    Di kesempatan ini, siqah nak ucapkan selamat hari raya untuk kak PC dan keluarga. Mohon maaf dipinta jika ada salah silap sepanjang komen kat blog akak... Dan terima kasih juga selalu singgah blog siqah. Thank you tau 😍

    Semoga kita bertemu lagi lepas raya pulak. Hehe..

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya.
    Maaf zahir batin dr pakcik.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama