WW 》Kali Ini Ada Kawan

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW》KALI INI ADA KAWAN || Sunquick ni sentiasa ada di rumah PC..selalunya satu...sendiri dia...tapi kali ni ada kawan pula...alhamdulillah..

Kali ini ada kawan

#mencari redha Allah 
*terima kasih ukhuwah 


25 Komen untuk "WW 》Kali Ini Ada Kawan"

cawan sunquick teman si sunquick :D

Sbelum ni dpt jgk kawan dia tu.. Tl, haritu beli takde pulak kwn dia nii. Sedih dua minit. Hihi

Tahun bila entah pun ada glass macam ini tapi kurus tinggi.
Kakak ada simpan lagi.

Wkmsalam.
Wah, pakcik kena cari juga ni.

kat rumah memang wajib ada ni..tapi cawan xde...hehe

uik.. uik.. lea pown ada tu.. cuma kawan dia tu je tak de.. hehe..

wahh..nak pergi cari lah kat giant sunquick malam ni..hopefully ada kawan jugak :)

I like to drink chilled sunquick without ice...

setiap kali beli kena tengok ana..kadang kita tak perasan..jadi tak minta kawannya tu :)

aah kak..kawannya cawan :) tak sunyi dia sebab berkawan..

setelah beberapa tahun berlalu sekarang dah jadi montel pulak kak gelasnya..hihihi :)

hihihihihi..alah AAA ni..kemain lagi..pegi beli nanti dapat kawan :)

aah cari pakcik..lepas tu tengok..kalau ada gambar gelas tu minta tau :)

kalau beli kena tengok..kadang ada promosi tapi kita tak perasan :)

Stok sunquick ni memang sentiasa ada setakat ni kat rumah akak Lea..Lea kena belek2 masa beli ya :)

haah..pergilah..tapi tengok tau..kalau ada gambar gelas tu minta..kadang dia orang senyap je.. :)

hihihihi..kan..macam jeles pulak dia dengan cik akak :)

yes..betul cikgu AK..itu yang kami amalkan..buat suam-suam :)

alhamdulillah rezeki...promosi lah Bro KK...sebabnya kadang-kadang je ada :)

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top