WW 》Kali Ini Ada Kawan

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW》KALI INI ADA KAWAN || Sunquick ni sentiasa ada di rumah PC..selalunya satu...sendiri dia...tapi kali ni ada kawan pula...alhamdulillah..

Kali ini ada kawan

#mencari redha Allah 
*terima kasih ukhuwah 


Previous
Next Post »

25 comments

Write comments
Nadia Farhana
AUTHOR
June 29, 2016 at 2:06 PM delete

cawan sunquick teman si sunquick :D

Reply
avatar
Ana Fatihah
AUTHOR
June 29, 2016 at 2:16 PM delete

Sbelum ni dpt jgk kawan dia tu.. Tl, haritu beli takde pulak kwn dia nii. Sedih dua minit. Hihi

Reply
avatar
June 29, 2016 at 2:21 PM delete

Ohhh kawan dia cawan ye PC :)

Reply
avatar
June 29, 2016 at 2:27 PM delete

Tahun bila entah pun ada glass macam ini tapi kurus tinggi.
Kakak ada simpan lagi.

Reply
avatar
June 29, 2016 at 2:33 PM delete

comel la kak PC ni! hahah

Reply
avatar
Mazlan Othman
AUTHOR
June 29, 2016 at 2:38 PM delete

Wkmsalam.
Wah, pakcik kena cari juga ni.

Reply
avatar
June 29, 2016 at 3:35 PM delete

kat rumah memang wajib ada ni..tapi cawan xde...hehe

Reply
avatar
Lea Azleeya
AUTHOR
June 29, 2016 at 4:34 PM delete

uik.. uik.. lea pown ada tu.. cuma kawan dia tu je tak de.. hehe..

Reply
avatar
Irda Garmin
AUTHOR
June 29, 2016 at 5:57 PM delete

wahh..nak pergi cari lah kat giant sunquick malam ni..hopefully ada kawan jugak :)

Reply
avatar
Nao Mei
AUTHOR
June 29, 2016 at 7:27 PM delete

Wah....ada teman dah dia

Reply
avatar
Abam Kie
AUTHOR
June 29, 2016 at 8:02 PM delete

I like to drink chilled sunquick without ice...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:23 PM delete

berduet dia berdua..hihihi :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:23 PM delete

setiap kali beli kena tengok ana..kadang kita tak perasan..jadi tak minta kawannya tu :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:24 PM delete

aah kak..kawannya cawan :) tak sunyi dia sebab berkawan..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:25 PM delete

setelah beberapa tahun berlalu sekarang dah jadi montel pulak kak gelasnya..hihihi :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:26 PM delete

hihihihihi..alah AAA ni..kemain lagi..pegi beli nanti dapat kawan :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:27 PM delete

aah cari pakcik..lepas tu tengok..kalau ada gambar gelas tu minta tau :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:28 PM delete

kalau beli kena tengok..kadang ada promosi tapi kita tak perasan :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:29 PM delete

Stok sunquick ni memang sentiasa ada setakat ni kat rumah akak Lea..Lea kena belek2 masa beli ya :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:30 PM delete

haah..pergilah..tapi tengok tau..kalau ada gambar gelas tu minta..kadang dia orang senyap je.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:31 PM delete

hihihihi..kan..macam jeles pulak dia dengan cik akak :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 29, 2016 at 9:32 PM delete

yes..betul cikgu AK..itu yang kami amalkan..buat suam-suam :)

Reply
avatar
Khir Khalid
AUTHOR
June 29, 2016 at 11:14 PM delete

Wahh dapat cawan... :) :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 30, 2016 at 12:01 AM delete

alhamdulillah rezeki...promosi lah Bro KK...sebabnya kadang-kadang je ada :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
June 30, 2016 at 9:14 AM delete

lama x beli sunquick ni.. huhuh

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon