Tambah Semangat Atau..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖


TAMBAH SEMANGAT ATAU.. || Isnin terakhir di bulan Jun..22 Ramadhan 1437H..sudah 22 hari kita lalui suasana puasa..sudah 22 hari kita lunaskan rukun Islam ketiga ini...syukur Ya Allah..tanpa izinMU mana mungkin hambaMU berdaya untuk melakukannya..

Hujung Ramadhan...hari-hari penuh dugaan..bila hati berat untuk menikmati lailatulqadar..bersemangat untuk khatam Al Quran..minda pula asyik berkira kira memikirkan persiapan aidilfitri..isshh..syoh...syohh..sedangkan banyak kerja atau tugasan yang perlu dilunaskan,,tidak kiralah bagi yang bekerjaya mengikut waktu pejabat atau yang bersiap sedia 24 jam yang  khidmatnya sentiasa didambakan dalam rumahtangga.

Hakikat..berada di zon pertengahan ini bukan mudah..lemah kita tertewas...bersemangat in sya Allah kita berjaya...percayalah,bertambah atau semakin berkurang semangat kita bergantung pada kehendak diri sendiri tidak kurang dipengaruhi faktor sekeliling...jadi untuk tambah semangat positif...carilah sumber yang membawa diri ke arah itu..

#mencari redha Allah 
*terima kasih ukhuwah 
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama