Salurkan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

SALURKAN || Bantuan itu luas dan pelbagai caranya..kadang dengan bermula daripada diri kita sendiri secara tidak langsung dapat mempengaruhi orang lain juga..*pengaruh yang baiklah*..ikutan melalui tauladan..asal kreatif dan berterusan pasti ada hati yang tertarik..in sya Allah..
Salurkan

Apabila kita lakukan sesuatu kebaikkan atau laksanakan sesuatu yang bermanfaat itu dengan rasa gembira pastinya yang melihat berlapang dada untuk menjejaki apa yang kita lakukan..mereka berasa terinspirasi..secara tidak langsung dapat mewujudkan suasana yang mewah dengan kasih sayang..alhamdulillah..in sya Allah...amin.

*teriam kasih ukhuwah..



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Kebaikan yg dilakukan pasti bercambah dan bertambah... begitu juga keburukan.. semoga kita semua sentiasa menyalurkan kebaikan dan menjadi ikutan yg lain, in shaa Allah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul..menyalurkan kebaikkan atau keburukkan pasti mendapat ganjaran...namun sebagai manusia yang berakal..bijaklah dalam menyalurkan sesuatu perkara itu :)

      Padam
  2. InshaAllah semoga amal yg kita lakukan diterima disisi Allah :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama