Kerana Apa Itu Mesti Jelas

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

KERANA APA ITU MESTI JELAS || Hanya kita dan Allah sahaja yang tahu apa yang tersirat pada hati..niat kita..apa sahaja tindak tanduk kita selagi belum kita laksanakan..ya itu masih lagi rahsia dan tersembunyi daripada pengetahuan sesama insan..pembelajaran itu berlaku sepanjang hayat kita..selagi belum lena selama-lamanya..

Kerana Apa Itu Mesti Jelas

Setiap masa..setiap hari ya kita berhak untuk berubah ke arah kebaikkan dan tidak kurang untuk hanyut dalam kelalaian duniawi...pentingnya bijak untuk memilih dah berfikir secara waras..sangat-sangat penting...niatkan berubah semakin baik itu cukup kerana Allah..sekiranya kerana manusia..anggap itu sebagai satu inspirasi..namun terasnya kerana Allah SWT..

Kebaikkan itu sangat perlu untuk perjalanan sepanjang hayat..di dunia kita lakukan kebaikkan untuk mendapat redha NYA..manakaal di akhirat kita hidup dengan impak kebaikkan yang di lakukan di dunia..

*moga Allah redha..
*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Hanya kebaikan yg akan bawa kita ke syurga... tp diri ini bayk dosa2.... smg bulan yg diberkahi ini smg diampunkan dosa2 ini... salam ramadhan sis... selamat berpuasa smg diberkati...

    BalasPadam
  2. salam,
    betul kak, dalam erti kata lain jangan bertuhankan ramadhan

    BalasPadam
  3. Jadikanlah asas Ramadan sbg landasan utk kita sentiasa mengubah diri untuk lebih baik, in shaa Allah..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama