Jangan Ditambah Lagi Kecil Dan Tipisnya

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

JANGAN DITAMBAH LAGI KECIL DAN TIPISNYA || Banyak yang Allah rahsiakan daripada kita..supaya kita sabar dan tidak malas untuk berusaha..supaya kita tahu meletakkan kebergantungan semuanya terhadap DIA..*walau kadang hati sering menyerong anggap..istighfar*

Kita buat baik pahala itu juga rahsiakan..kita buat perkara sebaliknya ya dosa juga dirahsiakan..tapi Raqib dan Atid tidak pernah mohon cuti daripada Allah untuk melunaskan tugasnya..moga kita tidak pernah cuti dan lelah pada perkara kebaikkan..ameen. 

Alhamdulillah kita masih lagi berada disuasana Ramadhan..hargailah dan hayatilah dengan sebaik-baik pengisian.sedayanya kita..semampu yang boleh untuk kita mencari dan mengejar keberkatan dan kemuliaan di bulan yang sentiasa dinanti-nantikan ini.. 

Pintu-pintu neraka ditutup..pintu-pintu syurga dibuka..syaitan dan iblis dirantai..peluang untuk kita semua..jangan biar nafsu bermaharajalela di jasad kita..tidak usah benarkan dia mengecil dan menipiskan setiap pahala pada setiap amalan yang kita telah lakukan..

#mencari.redha.Allah
*terima kasih ukhuwah

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Semoga amalan kebaikan kita semua sentiasa diterimaNya dan dijauhkan dari segala kemungkaran... aamiin.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama