Gelisah Macam Tunggu Kekasih Lambat

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

GELISAH MACAM TUNGGU KEKASIH LAMBAT || Alhamdulillah kita berada dihari kedua dalam bulan Ramadhan..syukur...moga hari ini kualiti puasa kita lebih baik berbanding semalam..amin..

Daripada 365 hari yang Allah pinjamkan kepada kita ummat...30 hari daripadanya penuh rahmat dan berhikmah..bukan hari lain itu tiada sebarang hikmah...namun yang ini lebih...lebih..manisnya kita perolehi andai betul pengisiannya..in sya Allah..

Andai boleh mengkhabarkan..kalau bolehlah kita memahami..sekiranya kita mampu mentafsir bahasanya..pastinya PC sendiri berasa malu...andai hari hari lain adakala atau sering kita melenggahkan alunan ini dek urusan duniawi...namun tidak di bulan ini..terutaama berkumandangnya seruan azan solat Maghrib..setiap detik itu sangat sarat dengan haarapan..tiak kira dewasa apatah lagi kanak kanak..

Di dunia nikmat kegembiraan kita adalah waktu berbuka puasa dan di akhirat pastinya bila kita bakal menjadi penghuni tetap syurgaNYA..nikmat luar biasa..

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama