Dua Aura

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

DUA AURA || Alhamdulillah...30 Jun dah hari ini..tarikh dan hari penutup bagi bulan Jun..tamat setengah tahun 2016..dengan izin Allah kita akan masuk ke setengah tahun seterusnya..Julai..Julai..Julai..

Awal bulan Julai menjadi dua pertembungan genting..kenapa PC kata begitu..kerana minggu awal itu minggu akhir dan penghujung Ramadhan juga merupakan lembaran Syawal yang bakal mengambil alih..

Dua aura..sayu hati untuk melepaskan Ramadhan pergi yang tahun hadapan biarpun Ramadhan akan tetap kembali namun belum tentu kita masih hidup di muka bumi ini..dalam masa yang sama rasa gembira bakal menyambut kehadiran Syawal hari kemenangan untuk sekalian ummat Islam meraikannya selepas melalui puasa sebulan..subhan Allah..perasaan..emosi bercampur baur..libang-libu..pilu..

Jangan penat meminta..jangan pernah rasa malam istimewa itu bukan untuk kita..teruskan usaha..

#mencari redha Allah
*terima kasih ukhuwah

Tag : Santai
7 Komen untuk "Dua Aura"

Betul PC. Kepada yg usia macam kakak ni lagilah kalau di penghujung ramadhan memang akan ada rasa sayu hati. Dengar lagu raya pun macam nak menitik airmata. Bukan tak suka raya, sukalah sebab boleh jumpa ramai sanak saudara tapi macam sedih sgt nak berpisah dgn ramadhan, entahlah... PC tunggulah bila tiba usia PC macam kakak tahulah...

terasa sgt cepat berlalu... maka Ramadan yg dinantikan oleh semua umat islam setiap tahun akan perlahan2 meninggalkan kita... semoga kita masih diberikan kesempatan bertemu ramadan tahun hadapan...

salam Syawal akan menjengah nanti...insyaallah...;)

Wkmsalam.
Masa(time) hadir dalam hidup kita tepat kiraannya.
Dia datang, dia pergi.
Pengisannya kita yang rancang.

Kan kak..entah kenapa PC selalu risau...dapat lagi ke jumpa ramadhan...dapat lagi ke puasa tahun depan di bulan ramadhan..puasa sunnat ni rasa dia lainkan kak..lagi2 bila dengar kematian sana sini...lagi sebak hati ni kak...macam akak juga,,,betul dengar lagu raya gembira tapi tidak segembira zaman kecil2 la kak..banyak sayunya dihati...

Betul...terasa sangat cepat...rasa macam belum habis rindu..dah nak pergi meninggalkan kita ramadhan ni...ameen...moga Allah beri lagi kita menemui ramadhan NYA...
Salam syawal kembali ya... :)

Betul tu pakcik...tugas kita beri pengisian yang terbaik..:)

SAYU HATI MELEPAS RAMADAN PERGI JUSTERU KEBERKATAN YG DIBAWANYA TERLALU BNYK.

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top