Buang Dalam Kamus Kehidupan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

BUANG DALAM KAMUS KEHIDUPAN || Kalau ada yang hasut secara nyata untuk berputus asa..hindarkan diri..atau dengar tapi tolak ke tepi..ingat niat dan matlamat!...kalau ada yang bisik secara halus..cepat-cepat istighfar moga dia hancur lebur..cepat-cepat kita lumpuhkan dia sebelum hasutannya itu melemahkan kita..
Buang Dalam Kamus Kehidupan
Musuh kita yang paling seronok bila melihat dan tahu kita sedang berasa putus asa..musuh nyata atau musuh tersembunyi..sama sahaja..oleh itu cari dan berkawanlah dengan persekitaran didalamnya yang mewah dengan unsur-unsur yang baik..

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Betul tu ! Jangan sesekali give up. NO!

    BalasPadam
  2. betul tu..jauhkan dari bisikan halus tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. cepat-cepat istighfar kalau hasutan tu mula dekat :)

      Padam
  3. Selagi hidup, selagi itu kita perlu teruskan usaha... putus asa itu usaha syaitan agar manusia lemah... terutama dlm menegakkan ibadah dan keimanan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul Bro KK..setuju...itu salah satu cara syaitan melumpuhkan kita umat manusia..untuk terus lalai dan terpesona dengan dunia :)

      Padam
Terbaru Lebih lama