WW >> Biarpun Terbuang Ada Gunanya

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW >> BIARPUN TERBUANG ADA GUNANYA ||Bila dah ada banyak batang ais krim..ermm nampak sangatlah PC suka makan ais krim..hehe..aah betul la tu..tapi tidak lah kerap walau pun suka..kesihatan perlu diambil kira juga..

Biarpun Terbuang Ada Gunanya

Gunalah biar barang terbuang sekalipun kalau masih lagi bermanfaat jangan di bazirkan..

*terima kasih ukhuwah..


Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
May 25, 2016 at 8:29 PM delete

salam, betul .. kat rumah pon banyak heehe

Reply
avatar
Ahmad Hasif
AUTHOR
May 25, 2016 at 10:14 PM delete

boleh jadi penunjuk arah yer.. bagus kreatif..

Blogwalking Sini, jom baca artikle ini

Adblock Plus Terbaik article...

Reply
avatar
Cikna
AUTHOR
May 26, 2016 at 12:01 AM delete

Klu kreatif mcm2 blh jd...

Reply
avatar
Siqah Hussin
AUTHOR
May 26, 2016 at 12:39 AM delete

Kak PC suka makan aiskrim apa? Paddle pop ke? Hihi

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 26, 2016 at 7:19 PM delete

waalaikummussalam Yana..yeke..wah bagus tu :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 26, 2016 at 7:21 PM delete

hehehe...boleh buat macam-macam tapi PC tak kreatif :)
terima kasih singgah ya..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 26, 2016 at 7:22 PM delete

betul tu..setuju...boleh jadi pendapatan kalau serius :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 26, 2016 at 7:23 PM delete

tak kisah siqah asal ais krim tapi selalu makan yang lemon dalam vanilla tu...hehehe.. :)

Reply
avatar

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon