Wahyu Terbaik

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم
Assalammualaikum..

WAHYU TERBAIK || Anugerah terulung untuk kita umat sejagat...naskah peninggalan Rasulullah SAW untuk kita umat baginda..umat akhir zaman yang terlalu banyak dan besar dugaannya dalam mengejar kebaikkan...subhanAllah..panduan untuk kita..pelita juga untk penerang..cuma terkadang kita pandang sepi..*PC juga lazimnya melalaikan mukjizatnya..PC hamba berdosa yang bercita-cita ingin menjadi penghuni syurga*..layakkah andai terus begini..Allahu..

Sebaris ayat ini moga menjadi alarm kepada PC khususnya..

A009

Sesungguhnya Al-Quran ini memberi petunjuk ke jalan yang amat betul (agama Islam), dan memberikan berita yang mengembirakan orang-orang yang beriman yang mengerjakan amal-amal soleh, bahawa mereka beroleh pahala yang besar.(Surah Al Israa : Ayat 9)

Sebelum malaikat Izrail menjalankan tugasnya kepada kita...moga Allah memberi kesempatan untuk kita terus mendekatiNYA dengan apa cara dan alasan sekalipun..

*terima kasih ukhuwah..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Al-Quran makanan jiwa.. Sehari tak baca rasa tak lengkap jika dh terbiasa baca..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...walau hanya sebaris ayat... 😊

      Padam
  2. ISIKAN JIWA DGN BEKALAN AKHIRAT

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama