Untuk Kita.Dia Dan Mereka

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

UNTUK KITA.DIA DAN MEREKA || Nampak tak jangan tamak..tapi sesetengah perkaralah..dan bagi sesetengah perkara yang lain harus berkira..apa?..terpulang pada masing-masing bahagian mana dalam kehidupan peribadinya untuk dikategorikan sebagai zon wajar  berkira..doa..salah satu perkara penting dalam kehidupan kita seharian yang jangan di tinggalkan..selagi boleh berdoa dalam setiap jaga..berdoalah..berdoa ni bukan sahaja selepas solat seperti yang lazim kita lakukan..malahan setiap perilaku kita yang ada dan boleh berdoa sebelum lakukannya maka tunaikan..paling tidak pun cukup sekadar "Bissmillah" dan "berselawat" kepada Rasulullah SAW..

Untuk Kita,Dia Dan Mereka

Doa kita untuk diri kita sendiri..dalam pada berdoa itu juga kita boleh bersedekah..sedekah doa...masukkan juga orang lain dalam setiap doa kita kerana kebaikkannya pasti kembali kepada kita kelak..bila?..itu rahsia..

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. saya selalu je berdoa di luar waktu solat . selalunya spontan apabila sesuatu berlaku dan kita mengharapkan ianya jadi baik ... in syaa Allah , Allah mendengar doa kita .

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul..samalah...secara spontan kadang tu..amin..moga Allah terima setiap doa kita hendaknya.. :)

      Padam
  2. Doa itu senjata mukmin... sedekah itu kunci rezeki... keduanya ada berkat kejayaan didalamnya... yakinlah, in shaa Allah... pasti besar hikmahnya. Semoga Allah makbulkan segala doa kita semua... aamiin.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama